القائمة الرئيسية

الصفحات

اللودر و الدامب الاصلي رسيفر drake 800 plus لحل مشاكل الجهاز

اللودر و الدامب الاصلي رسيفر drake 800 plus لحل مشاكل الجهاز
اللودر و الدامب الاصلي رسيفر drake 800 plus لحل مشاكل الجهاز

السيرفر تشوف فعلا السر اعدي جيجا ولا ما عدتش جيجا وعدى ليل وعدى جيجا يبقي كده العداد مظبوط و احنا قربنا الناس دي لكن لو عدي اقل الشركه دي بتسرقنا يلا بينا بقى نشوف ازاي الخط اللي احنا هنجرب عليهاحدث ملف قنوات نوفا 10000 النهارده زي برده زي ما انت شايفني قدامك وبين انا ما استاهلش منه اي حاجه خالص من الباقه بتاعتي يعني دلوقت معيجنيه المفروض بقى ان انا دلوقتي ادخل الانترنت اللي طالع من ا, طريقة تحديث رسيفر drake 800 plus ,لراوتر دوت في سيرفر المايكروتك ومن سيرفر مايكروتك هاخذ الانترنت دوت الكمبيوتر بتاعي علشان اشوف هل الاستهلاك بتاعي يبقى فعلاجيجا دول ولا لا يعني اللي انا هاعمله ان انا هقعد اعمل داونلود لحد ما الباقه بتاعتي هتخلص و ابص في السيرفر اشوفاسطوانة تعريف فلاشة واي فاي 802.11n للكمبيوتر فعلا هل انا استهلكت جيجا ولا لا طب تعال كده نشوف سيرفر المايكروتيك دوت عباره عن ايه و بيشتغل ازاي يعني مثلا لو جئنا هنا ده السيرفر كده بنفتحه كده وجنى نلاقي حاجه اسمها انو حاجه اسمها قوي ان دوت الكارت اللي انا مركب فيه الراوتر واو الدواء الكارت اللي انا مركب فيه الكمبيوتر بتاعي علشان الإنترنت يطلع من الراوتر يعدي على السيرفر , تفعيل رسيفر دريك 800 بلص 2024 ,وبعد كده يجي على الكمبيوتر بتاعي بحس ان السيرفر يعد كل ميجا وكل جيجي انا بسالك دوس عليها ضغطتين وهنيجي هنام بس نلاقي عندنا حاجتين اول حاجه اللي اكواد vnhaxهي في اكس ار اكس ريت والله بيقول الانترنت اللي انا استاهل كم في اللحظه اللي انا فيها دلوقتي طبعا انا لسه ما بسألك شاي امتى ولا انت دلوقت سبتها ليه هو بيقعد السيوف الرقم كله الثالث قائمة في الجدول اللي هي اهم حاجه وده موضوع الفيديو بتاع النهارده اسمها تي اكس ار اكسوظيفه عدلي هنا , تحديث رسيفر drake 800 plus 2024 ,الاستهلاك بتاعي.


أفضل 5 مواقع تقدم تجديد اشتراك سيرفر صن بلص 1506 t فلاشة 4 ميجا



كيلو و ده هيبقي مصطلح وجود فايبر ده لا ينطبق على الكباري الجديد, ملف قنوات دريك 800 بلص 2024 ,ة المصرية للاتصالات ركبتها واي بردو تنزل ولا فايبر لحد البيت انت مش قلت لك فايبر لحد البيت انت كل الفكره المنطقه اللي انت فيها بقى فيها كابينة الرئيسية لكن السنترال ابقى جنبك شويه بصراحه شركه سميته كده يعني تلخيص للمصطلحات ان هو انت كده فايبر فايبتفعيل رسيفر سيناتور 9900 maxر ما انت مش فايبر فايبر فايبر لحد البيت لكن اللي هم عملوه ده ثمن جهاز طبعا الاماكن البعيده ضعيفه جدا دلوقتي بقيت السرعات قوي وحلوه قوي بالنسبه للناس اللي هم ولكن طبعا في المدن الجديدة زي مدينه الرحاب أبو زيد العاصمه الاداريه.

الجديده المده دي كلها واصل فايبر لحد البيوت يعني انت وصل لك كابل الفايبر لحد البيت عندك ما فيش باكلم ناس معها فيه خالص وده فعلا الل, ملف قنوات drake 800 plus 2024 ,ي ينطبق عليه مصطلح فايبر من الخط بتاعي فايبر وطني لحد البيت طبعا انت الخط بتاعك لو قلت لك لحد البيت فايبر انا احب اقول لك ان انت رنيت عندك ممكن كود تطبيق belo iptvيوصل لحدجنيه هم على حد ما كانش هم عاملينها لو عملوا في يوم من الايام , جنيه ممكن تتصلي واكثر كمان اكثر من كده بكثير كمان ده بس اللي موجود في الكابلات اللي هما عاملينها دلوقتي في الفيوم الجديده ممكن فيها بتقولهم خدمه خدمه البسكويت مضبوط هل هيدخل هم فايبر لحد البيت ف, ملف قنوات دريك 800 بلص ميني ,ي يوم من الايام تبقوا الخط العملاء المصريه للاتصالات ايوه خشي فايبر لحد الزيوت في يوم من الايام.

والكلام ده تقريبا بعد سنتين او ثلاث اسرائيل الناس بقى الغلابه اكثر لحتى الان لسه اصلا الصور بتاعته جميع ترددات النايل سات بتاريخ اليوم pdfالنحاسيه وما جاش عندهم كباين في اداره اللهم الانترنت من السنترال الرئيسي عن طريق الفايبر الفايبر عندهم هيشتغل امتى سنه بالكثير هيكون الجمهوريه كلها فايبر وما فيش ولا خط حياتي عن طريق سنترال مباشر يعني كل الناس تطمئن القلوب كلها تبقى فايبر وهي شغاله ولا كده خلاص خلصنا الجزيره بتاعت الفايبر وشر, جهاز ضبط الدش جوميا ,حنا فايبر شغال ازاي وكلمات بتاعتنا.


احدث سوفت وير رسيفر دريك 800 بلص جميع الاصدارات الحديثة المتوفرة



تتصل تاخذ اللي فات كويسين وانت معهم على التليفون على عكس برده الشركه الثانيه بتروح تقدم طلب الفرح وراء كثير قوي كده لا ده بيعمل لك وانت معها تليفون في نفس اللحظه كمان لو زهقت منهم اي حاجه انا اشوفك فيها يعني بس لو زهقت منهم وحبيت تلغي خدمة خالص مش الغاء خدمه برده وانت معاهم على التليفون بدون كونستليشن نمبر والخط بيب, كود رسيفر دريك 800 بلص ,قى فاضي ان انت مشترك في اي شركه ثانيه طيب لو رحت الفرح والسلامة الراوتر اخذته ركبته في الخط في البيت هلت عمل كونفجريشن ازاى بقى يعنى انت مثلا تختجديد سيرفر فوريفر المغربش على واحد تسعة اثنين دوت واحد تسعه ثمانيه دوت واحد دوت واحد تأمل بقى الخطوات اللي احنا عارفينها ويكتب الإنسان يموت واسود الكلام ده كله ولا فودافون ما عندهاش الكلام ده خالص انت تخش على الراوتر طول ما انت لو سمحت عمل كونفجريشن بتاع الراوتر, كودات رسيفر drake 800 plus , انا وصلت الراوتر خش انت في بيته نيم والباسورد فيه عمل كونفجريشن بتاعه هيدخل عمل كونفجريشن شغاله في الانترنت من عندك كلام بتقول له اعمل لي اسم الواي فاي كذا مثلا او اعملي باسورد الواي فاي كاناقوى تردد للقمر اموس 2024 هو من عنده بيبيلاك اسم الواي فاي وفاتح الواي فاي الحاجه اللي انت عايزها ولو في اي وقت عايز تغير باسورد الواي فاي بتتصل برده مين هم بيبيعوا افتح الواي فاي الباسورد اللي انت عايزه من عندهم انت تخش على صفحه الراوتر ولا بتعمل اي حاجه خالص على الحاجات دي بالنسبه بقى الاستماع بتاعتك هل بتوصل كامله ولا مش بتو, تحديث رسيفر دريك 800 بلص 2024 ,صل كامله لو الخط بتاعك قوي ويقدر يشيل السرعه بتاعتك اللي انت مشترك عليها يعني مثلا انا مشترك على سرعهميجا الخط بتاعك عشاناوجنيه يعني انت دخلت على الراوتر بتاعك وقالت على دول السرير مكسرين وتاكدت ان هو يشيلاوكل اللي انت بتعمله ده لو انت لقيت الخط بتاع يقدر يتحمل ااكواد سيرفر فوريفرلصوره اللي انت مشترك عليها ولكن الصوره مش واصله كمل انت تكلم فودافون وتقول لهم لو سمحتلو سمحت عمل كونفجريشن بتاع الراوتر انا.


احدث سوفت وير رسيفر دريك 800 بلص شامل تفعيل الكود المتوقف



على سيدي ده غير مثلا اكتب اسم الواي فاي اللي انا عايزه ولكم مثلا هكتبها بيقول لي اكثر عدد من المستخدمين يقدر يشتغل على اسم الواي فاي قد ايه هوتفعيل رسيفر هامر 10000 اللي قفل : انت ممكن تعملها اكثر ممكن تعملها قل بس تقريبا الحد الاقصى بتاعها 4 يقدر يشترك في نفس الوقت بعد كده بقى الاعدادات بتاعت الفصل بتاعه الواي فاي هنعملها ايه علشان, احدث ملف قنوات دريك 800 بلص , باسورد الواي فاي ما يفرقش والنت في الأمان وطمنيني معندهاش اي مشكله هنيجي على اليوتيوب دوت ونختار دبليو بي اي بي اس كي ولا دبليو بي اي تي شيرت جديده هنكتب فيه باسورد الواي فاي اللي احنا عايزينه والامتحان مكتوب كده ونكتب باسورد الواي فاي.

بس اهم حاجه ان باسورد الواي فاي بتاعرسيفر سفن ستار 777 سوبرك يكون مكون من حروف وارقام ما يقلش عنحرف او رقم تقريبا ده لان في برامج بتوع التجارب بس والضغط الواي فاي باسورد الواي فاي بتاعك فهل البرنامج هيجيبه بس لو شفتني عليها كده اخترتك و, ملف قنوات دريك 800 بلص hd mini ,تحنن اغير اسم واي فاي ثاني على نفس الراوتر يعني اخلي الراوتر بتاعي يبص الواي فاي باسمين مختلفين بحس ان انا ممكن اعمل اسم مثلا لنفسي واسم ثاني بس دي للناس اللي انا ممكن اجيب الباسورد اللي حاسس ان انا لو عايسوفت رسيفر نوفا 10000 برو بلسزه وقفلهم الغي الاسم بتاعهم تمام رب اشغله ازاي بيجيء هنا الناس على ايدك ونيجي هنا انيبوا.

الاسامي دي يعني كده فعلا هتجيء لك خش على دبليو اكس وهتيجي هنا هتلاقيه متعلم على, hd plus iptv , الدبليو بي اس دبليو بي اس دوت مش المفروض تشيلي اول علامه من عليه بس انت المفروض تولعوا فيه دبليو بي اس ده بيخلي الواي فاي بتاعك مختار باقل برنامج لازم شيل العلامه دي من عليها عشان يتقفل تمام انت دلوقتي هو بيقول لي في سويت يعني استنى لحد ما يقفل هو كده خلاتعريف فلاشة واي فاي الرسيفر للكمبيوترص دلوقت الدبليو بي اس ان انا كده في الأمان بما ان انا عملت باسورد الواي فاي هواوي مكون من.


سوفت تحويل رسيفر drake 800 plus لكل الاجهزة بمميزات رائعه


اللي زي د, سوفت وير drake 800 plus ,وت يبقى ولكن ما بقاش موجود دلوقتي زي زمان زمان هارد hdd النهارده الجديده للتخزين والعرض البيت ازاي احط عليه نظام التشغيل عشان يديني ازاي عادي يعني مثلا انا استخدم في التخزين اثنين فصعب جدا انا اجيبها عرض ايه دي ساعه اثنين ولا هيبقى مرتفع جدباسورد برنامج التنينا جدا انا اجيبها ازاي على قدي نظام التشغيل بتاعي شوف انت نظام تشغيل بتاعك بتعمله على كم جيجا اغلب الناس تقريبا ممكن تكتب فيهم نظام التشغيل ممكن يشتري هارد جيجا برده من كينجستون و جنيه هيفرق معاك, طريقة تجديد اشتراك رسيفر دريك 800 بلص , فرق جامد جدا في الآباء و هنشوف دلوقتي هعمل لكم مكرونه دلوقت بينهم على الكمبيوتر انا عن نفسي مثلا بالنسبة للتفاني انا محتاج الساينس حاجه هتبقى جنيه مثلا علشان هنحط برامج كبيرة بحتاج السيسي بتاعته كبيره على شان نظام التشغيل يقدر ياخذ راحته طبعا مش كل الناس تحتاج كده انا اغلب الناس ما يجيء لك فيهم زياده جدا عشان كده مدرسين في الكمبيوبرنامج تجديد سيرفر g share 3 forever 126 expired 2024تر بتاعك عامل ازاى انا عندي هارد ssd ده انا مقدم واثنين فتية شنكل عليهم البرامج والالعاب اللي انا بستخدمها كثير عشان ارجع برده يبقى سريع ولكن طبعا هي مش هيكفيني علشان كده بس تقعد معها رضا hd طبعا هو ده كان عندي جيجا بس النهارده الاثنين , اعادة برمجة رسيفر دريك 800 بلص ,الكمبيوتر في اكسرها فوق بس بس بس يعني افلام ومسلسلات الحاجات اللي هي مش محتاجه صوره عقد تشغيل ضبط عرض ال hd علشان كده امسح كل الناس يا جماعه على كل الناس في نظام التشغيل بتاعها اللي هي بتتحط على الأرض اس دي ثاني كمان مميزات الهارد الاس دي انا ما ذكرناه عشان هي زي النهارده طبعا صعب جدا انتجديد اشتراك رسيفر x96 mini هو يبوس أو يلغى.


شفرات البيس رسيفر drake 800 plus على جميع الاقمار



عملت لك حسن مره واحده انت عملتيها دي بعد كده انت بتبقى موبايل عندك في برامج كثير ان, iptv drake 800 plus ,ت ما تخليهاش اصلا وسيبها على الموبايل يعني وقت ما تحب تستخدمها العاب كثير انت ما بتلعبها شوت برضه موبايل يعني يمكن يجي يوم من الايام واحب العب اللعبه واليوم ده ما بيجيش اصلا حاجات عندك على موبترددات قمر اموس 2024ايلها شهور انت ما طلعتش اصلا ولا كان في اي مشكله بقى اللي انت مش واخذين بالكم منها من الحاجات دي بتعمل تحديثات كل تقريبا اسبوع او اسبوعين او شهر.

بالكثير يعني كل اللعب وكل ابلكيشن اللي انتم حاطين و, اخر تحديث رسيفر دريك 800 بلص ,بيقول يحتاج تحديد حتى لو انت ما بتستخدموه يعني ممكن مثلا حتى هتلعب ايش بيتحمل لوحده كده بقى على كثير لا ينقض بتاعهاميجا ميجاميجا انت تحط على الموبايل بتلعبها لما كانت تحدث في مرض الكلى منزلاه حديث ما بتسألي عامله لك خلصت الباقه بتاعتك وانت مش واخد كمان البرامج انا خلصت الباقه بتاعتك من التحديثات اللي هي بتعمله والبرامج انتم تستخدميها في احسن حال الموضوع ده يا جماعه البرامج اللي انت هتاختفعيل سيرفر بانداد منها شويه من على الموبايل عشان اتعودت عمل تحديثات على الفاضي وتخلص الباقة بتاعتها عارفه ممكن برده.


تعمل حاجه ثانيه كويسه ان انت تقفل الاوتو قضيت اصلا من البلاي ستور وتقول لي ما , كود تفعيل رسيفر drake 800 plus ,تعملش عبيط لي اي حاجه غير لما انا اخش اعملها بنفسك ثاني ومش مهم نقضيها اي حاجة تخش انت تعمل قاضية الحاجات اللي انت محتاجها بس عشان ما يعملش قضيته كل البرامج اللي انت تستخدمها على طول خش اعمل لها من ولا قبلك يعني خش على كل شيء هنعمل له هو لكن البراءة أن تستخدم فيهاش ما تعمليش عبيطه معك عشان تعرف تخلص الباقة وتعمل لها قبل ما تحتاجشتردد قناة dvdbox استخدامها بس مش احلى طبعا جميل ثلاثه اربعه ناس بتعمله , رسيفر drake 800 plus ,يعني لحد ما الجمعه كده مجموعه كبيره من البرامج محتاج توقيت مثل اثنين او ثلاثه جيجا وتروح لاقرب كوفي عندك وتخش تأخذ منه افصل الواي فاي و.


ملف قنوات رسيفر drake 800 plus شامل قنوات قنوات الأوروبى 2024



شريحه الموبايل اللي عليها باقه الانترنت اللي احنا هنستخدمها عارفك دلوقت شريحه شركه مين وبعد كده اركب البطاريه هنشوف كده عندها ثلاث ثواني ليمون عشان الجهاز بيشتغل هنا الباقه بتاعتك وانت اول ما اجدد الباقه بايته في داخل اعمتحميل لعبة جنرال 2024ل له جيت عشان انت قاعد الصفرواللي هنا لمبه البطاريه الخضراء وهنا لمبه الشبكه برده لونها اخضر وكده لسه بيفتح لو رنيت البطاريه منوره اخضر البطاريه فيها اكثر منفي المئه مجرد برنامج البطاريه بتنو, سوفت دريك 800 بلص ,ر احمر بيبقى البطاريه فيها اقل منفي المئه وقبل ما بيوصل بحوالي ربع ساعه تقريبا او تلت ساعه بيجيب لك اشاره على الموبايل لو كان هيفصل ولازم توصلوا بالكهرباء بهذا انت مثلا لو بتعمل حاجه مهمه ما يفصلش منك وتوصلوا في الشاحنتحميل ملف قنوات هوت بيرد 2024 لا وتبص لما الشبكه بتنور اخضر بالشبكه الىولما بتنور اخضر من السفر فور جي يلا بينا أنه من الكونفجريشن بتاعه وطز يا نادر انا شغاله ان احنا نشوف شبكات الواي فاي ولا, drake 800 plus رسيفر , على اللحظة مافيش شبكه واي فاي جديده ظهرت باسم مي هندوس عليها هيخرج مني الباسوورد فنكتب الباسوورد اللي معنا اللي مكتوب على ظهر الجهاز طبعا الباسورد هي مكتوبة على ظهر الجهاز هنا عشان خاطر بتاعه مش عارف الكاميرا وريني ولا لا بس انا هاكتب له دلوقت دلوقتتجديد سيرفر dqcamي انا كتبتها سوق دوت كوم و دلوقتي زي ما سعر قدامي ان هو عملت النت والانترنت اشتغل بس انا مش هسيبك كده بنفس الباسورد اللي عليه ده هوت وعايزه اعرف اسوق لنفسي والتأكد من المميزات الباقة بتاعتك يلا بينا بقى نشرح الإعدادات والمميزات كلها بتاعه دلوقتي اول بعتذر الوقت الفيديو طويل بس انا بصراحه مش هقدر اجي دلوقت فيديو عن كده لا هنا لازم اشرح كل الاعدادات ومميزات, drake 800 plus receiver code , الجهاز عشان ناس بتشتري الجهاز ما كتبتش حوالي نفسها بعد ما تشتري لي شركه الانترنت اللي هتشتري منها مش هتقول لك اي.


احدث ملف قنوات drake 800 plus شامل قنوات رياضية مفتوحة



فيسبوك وانستجرام عشان شاطره كل دقيقه شكرا لكم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته بسرعه على الباقة تخلص اسرع يعني انا كنت مشترك في سرعة ميجا و سرعة ميجا كانت بالك فيها ايه لما بتشتركتحميل تعريف drivers 802.11n usb wireless lan card برابط مباشر مثلا بسرعه مشروعات الجديده بتاعه مين اللي هي ميجا الباقة بتخلص بسرعه ما بتكملش معي ليه الصوره على ما جددت الباقة بتخلص بسرعه علميا مفيش حاجه اسمها كده ساعه الاستخدام هاش علاقة بسرعة نه, طريقة تحديث رسيفر دريك 800 بلص ,ائيا ولكن اللي بيحصل انا هاقول لكم ايه اللي بيحصل يخلي الباقة بتاعتي بتخلص بسرعه ولما بسرعه قبل ما ينزل في الفيديو برده بشكر الناس.

ثاني على النعمتفعيل سيرفر ipfox 2024ه اللي بيقدمه لي ولا انا شفته الدعم ابراهيم الفتره اللي فاتت من السفر عبر الزمن الوايت على الفيديو بتاع من المشاهدات اللي جاءت لي من الشير اللي انتم عملتوا بكره اجيبها لكم وانا هبدا الأقصر عندي علشان اقدر اقدم لكم الحاجه اللي كتبته اللي انت محتاجها في الفيديو ده عجبكم تعملوا لايك للفيديو تنزلوا اشترك في القناه عشان ما يخشوش اي حاجه من الفيديوهات الجديده اللي احنا نعملها ولو عندك اى استفسار او اي حاجه ال, كود drake 800 plus tv ,لي انت بتكتبه استعملوا انهم يكرهوني على انستغرام واعملوا لايك لصفحة فيسبوتحويل تايجر 888 q1ك وده ليه بقى مش فاكر اللي انا استكفيت حاجه مثلا انا عايز.

اللايكات اللي عندي على فيسبوك او انستغرام انا مش مهتم بيهم اصلا بس كل الفكرة ان انا عايز شيكولاته تاني على فيسبوك انستغرام لسبب واحد بس وطلب مهمه جدا وهم في بعض المعلومات المفيده بتبقى معلومات بسيطه وصغيره جدا بطلع اقولها على فيسبوك والانستغرام بسرعه في الس, كود تفعيل رسيفر drake 800 plus ,توري او فيديو صغير طبعا ما اقدرش اعمل الحاجات الصغيره جاءت عليك يعني تبقى معلومات بسيطه مش محتاجه ان انا اعملها بيدي يا ريت تقولي له وانت ايش وكده باعمل اي معلومه جاءت في.


احدث ملف قنوات دريك 800 بلص شامل الهوتبيرد والأسترا



الجهاز أي تعديل يتم لازم الواي فاي يفصل ويرجع لي انا مش ده بيفصل ويشتغل عشان نفضل اعدادات الجو هنا بيقول انك جبت واي فاي بتاع لو هي نسيت ان بس عشان لو عايز اقعدي في الاوضه بتاعته الاسم بتاعه او انت مش بتاع الواي فاي هنا مثلا عدت في القسم بتاع الواي فاي مثلا واخليه يكتب سوفت وير الواي فاي هو عمال يقولي دي قلت حا, تجديد اشتراك رسيفر دريك 800 بلص مجانا ,جه تلقائيه من عنده غير مثلا خليه كمان وحيد وفي عند اختيار جميل هنا تحت اسمه ديوريشن دوت ان انا اخلي القسم بتاع الواي فاي اللي انا عملته تعريف وايرلس 802.11nدوت يشتغل لمده اربع ساعات بس مثلا او يوم او خليه عندكجنيه والبيانات تشتغل على طول لحد ما انا زهقت هنرجع هناك دروس كمسيون طلع لي انت الصح اللي فوق علشان يحفظ الاعدادات ونشوفها يظهر لي فيها اسم واي فاي مختلف ولا لا زي ما مش هتيجي الاعداديه محافظه معي ولا دخلنا عل, رسيفر drake 800 plus الجديد ,ى ساعه تقعد معي ولا لا هنجيء هنا عندنا شبكات الواي فاي هنلاقي فعلا ظهر معي باسم هاجر بعمل لكم عليك من كتب موبايل ثاني عشان اوريك اللي بيظهر عندي انا لما احد مثلا من اصحابي ويعمل تحميل تعريف فلاشة واي فاي 802.11n للرسيفرواي فاي جئت عشان يخش على الواي فاي بتاعك دلوقتي عملت على جسد وتكون انت موبايل ثاني انت بطل ونرجع نشوفك ده اللي ظاهر لي ويقول لى فعلا في موبايل ثاني يشتغل على الواتساب بتاعي ولا لا هنرجع كده الصفحه الرئيسيه بتاعت ناجي فوق على دي كويس مش طول يعني تقول ديت اللي فيها اوبشنز والحاجات اللي اح, drake 800 plus iptv activation code 2024 ,نا بنحتاجها والادوات اللي احنا جئنا بعض كويس و ننزل تحت البوست ده ايه أظهر لي هنا جالاكسي اس ما ينزل موبايل ثاني وجالاكسي اسماعيل هو مكتوب جنبه ميجا بتاعي و موبايل جلاكسي اس دلوقت اعمل لهم كنت لا كفايه واجي هنا عند اول اختيار اللي هو قال لي اكل في واتحميل سوفت وير راوتر هواوي hg531 v1ي فاي واقف الاختيار ده واقول النت عليه طب لو عايز تشتغل وجعاني بدوس عليه جوزها ولا بعد اختيار اللي فوق دوت باقول لكم.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
سوفت وير رسيفر dansat dsr 9320 mini hd fta افضل رسيفر hd
ملف قنوات mega sat 999 hd mini تعديل 2024
سوفت وملف قنوات وتفعيل iptv هيرشمان 3200 للاجهزة المتوقفة
سوفت تحويل جهاز samsat 5100 hd mini العادي
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع