القائمة الرئيسية

الصفحات

سوفت تحويل رسيفر دريك 800 بلص وتفعيل Cccam و ايبي تيفي

سوفت تحويل رسيفر دريك 800 بلص وتفعيل Cccam و ايبي تيفي
سوفت تحويل رسيفر دريك 800 بلص وتفعيل Cccam و ايبي تيفي

معرفتش كل البرامج اللي تعمل زي ما بيقولوا في برنامج برده لسه بي802.11n wlan driver تحميلعمل داونلود وانت مش واخد بالك في اللي انت بتعمله في الحالة دي انت تغير باسورد الواي فاي وتوصل الكمبيوتر بتاعي تكتب لي بالراوتر اوصل موبايلك انت بس الوحده في الراوتر و تجرب الخدمة عامله ايه الخدمه الضبط وعمل اسرع وصفه لك مضبوطه وكم لحد كده فعلا في موبايل معك جامد من جوزها وبيعملوا فلوس هو انت رحت عندك هتقعد تدور لحد ما تلاقيه عشان هو, سوفت وير دريك 800 بلص 2024 , ده اللي تعمل لك المشكله بوصات انت نفسك لوحدك على الراوتر ودخلنا برده بطيء ومش مستقرة على مدار اليوم اللي انت شغال على راوتر ال : وتتكلم عندك برده بتاسطوانة تعريف فلاشة واي فاي 802.11 n كمبيوتربوظ على مدار اليوم ما فيش اي حاجه تعمل داونلود ما فيش حاجه تتعمل قبل وصول خطوط القوى ومضبوط ما فيش اي مشاكل ولكن برده الخدمه عندك مش مستقره على مدار اليوم في المشكله في الحاله ديت بتبقى في الشركه مش من عندك انت عادي ما فيش ض, تحديث رسيفر دريك 800 بلص ,غط على البانجو بتاع الشركه ويجيء في وقت وقت الظروف طريق انترنت ثلاثه وقال لي الصور على انت مشترك عليها في الحاجه دي الموضوع دوت هيفضل بيكبر دماغه ولكن انت يعني في الغالب لا تنتظر شاحدث شفرات البيس 2024 نايل ساتويه مشكله عندك هتتحل لوحدها يعني ما فيش قدامك حل غير اللي انت تنتظر لان الشركه ما بتعرفش ان هي عندها مشكله بس كده لو الفيديو عجبكم ما تنسوش تعملوا لايك للفيديو تنزلوا اشترك في القناه وف, drake 800 plus activation code ,عل الجرس على حل مشاكل الجيزه ما تنساش كمان طب انا على فيسبوك وانستجرام الاسلوب اللي انت كاتبه في الواتس بتاعه البيت شكرا لكم والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته الى اللقاء سلام حاسه.


أفضل 3 مواقع تقدم تجديد اشتراك سيرفر صن بلص 1506 tv 8 ميجا



هتلاقي حاجه اسمها تكست ايه ده تيجي تمام اضغطي عليها هيجيلك حاجه كأنه ريموت كنترول كامل للبيت اللي انت فيها السسيرفر dqcam 2024لك وتحريك الخط اللي انت بتكتب فيه والتقليد بين السطور وركبي والبست كلكم ده بيتحكم فيه هنا نفسي فيك يا برده في حاجه بنعملها غلط في الكيبورد ثانيه فكرت ان انت لما تيجي تجيب رقم , تفعيل سيرفر ليون ,في وسط الكلام ده بتكتب والله تبعث دي لحد ما اضغط على الارقام بعد كده هتضغط على الرقم وبعد كده ترجع تضغط على الحروف عشان ترجع الحروف تظهر لك لا يا صاحبي عقبال ما ضاع اطلب منك دلوقتي وكلماتها تعال عند الشكل بتاع الخروف ده وده غلط وطول في الضتفعيل سيرفر صن بلص 1506غط شويه هتلاقي خط ظهر لك كده سحابه للرقم اللي انت عاوزه ثمانيه مثلا هتلاقي خلاص الرقم ادخل على واتساب تشد شخص.

واحد كثير كل مره افتح القبل تمام شرطه شرطه الدقيق ميزه جامده قوي مش عارف تكتب هتلاقي عندك موبايلك على يوتيوب على يوتيوب اخطبوط ولد هيطلع لك ثلاثه وثلاثه وثلاثه بتفرج عليها و يوتيوب يوتيوب السر ممكن تدخل على الشاشه على طول لازم تف, كود تفعيل سيرفر lion iptv 2024 ,تح القهوه وبعد كده تخش على الثلاثه وعاوزه لك على حاجه كمان انت ممكن تاخذ الترشي تعملها اصلا اي كل لوحدها وتدخل عليها على طول فكك ينفع حاجه كود تفعيل تطبيق starsat tv 2024برده من الحاجات اللي الناس كلها بخير والله انا مش عاجبها وتعملها غلط فكره اللي انت لما تيجي تعمل اكشن على المسد طب ما تاكل رياكشن بعثت خلاص ازاي.

تضيف احد ثاني ممكن تمسح الناس دي كلها مخصوص عشان تخفي عشان انت عملته غلط ما تزوجت اه والله اضغ, افضل رسيفر دريك 800 بلص ,ط عليه ثاني انا برده بعثت حاجه بس هي برده ممكن يوتيوب انت كنت بكتب بسرعه فى حاجه بقى فيسبوك كده او كلام كثير بتفتح البوست عشان تقرا تكمل قراءه خلاص تكرار دي حاجه ثانيه خالص غير اللي انترسيفر اكشن x كنت فيها ما تغيرش اصل كل حاجه بعد كده بقى لو فتح فيديو على اليوتيوب مثلا بتذاكر منه او تقرا منه حاجه اوقات جاب تعمل حاجه مهمه على الاقل تمام غلط جدا اللي انت تجيبه وتخرج وعيش حياتك ده لك انت هتوصل لحاجة زي كده لقيت فضل المحافظة على الحاجة اللي في الأدنى.



احدث سوفت رسيفر drake 800 plus تجديد اشتراك رسيفر




مدار شهر مثلا كاملبرنامج تحويل m3u الى cfg اندرويد اكيد ممكن يتسرق مني اكثر منجيجا وابدا السيره موجود نبدا يعني اللي انا اعرفه لها درسته في البيت ورد ان واحد زائد واحد يساوي اثنين ما فيش اي لحظه بطل مفروض العب ابعث به هناجيجا هنا قاعده خمسه عندناقدما فيش حاجه اسمها اللي فيه غلطه ولو في الكيلو حتى ما , رسيفر drake 800 plus ,فيش الكلام ده خالص مفروض كده قلت حاجه غلط يعني انت الاعدادات بتاعتك مش مضبوطه بمزاجكم ولا انتم في حاجه غلط انت مش عارفينها انا بصراحه مش عارف اقول اللي انا بس عايزه اقوله ان يا رب يكوناشتراك برنامج كوبرا مجاني الجيجا اللي بتسرق من هم او اللي بتاخذ منهم جيجا بس مش لو استهلكت كل اللي يدور على مدار الشهر الاقتراب منهم جيجا او جنيه قولي لي رايك مكون من ثلاث يقولي هل فعلا انت شايفين اللي جاءت عندكم في فرق فعلا وهل ممكن ناس بتسال منها أكثر من جيجا لاتصالات مني لو استخدم الباقة على مدار شهر كامل مش يومين كده زي ما انا جربته, ملف قنوات دريك 800 بلص , فعلا اتعصب خالت جيجي بس علشان انا استهلكت الباقة في يومين بس ولا لو انا استخدمت الباقة برده على مدار شهر كم اللي هي الخمسة نيجي اللي هتسافر بس انا بصراحه ما انت ظروف من راى شخصى لان انا مش عارف اقول لك بصراحه ومش لاقي حاجه اقولها استني اراكم في الكومنتات وباشتراك altaneen plusس كده ما كنتش بقى لو الفيديو عجبكم تعملوا لايك للفيديو تنزلي تشتركوا في القناة و تعملوا لنا فولو على الانستقرام وفيسبوك علشان يوصلكم كل ما كنتش كمان في الثواني في الكومنتات محتاجين نعمل فيديوهات عن ايه شكرا لكم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته الى اللقاء في فيديو جميل انت طلعت اجاوب على اكثر سؤال سألته ف, كود drake 800 plus ,ي حياتي وهو ايه افضل شركه انترنت في مصر اللي انت.


احدث سوفت وير رسيفر دريك 800 بلص شامل ملف قنوات عربي



عاليه او التحسس من الجو ده بتاعته من الكفاءه بتاعته لازم تتاكد من الضحك اللي وصل لك من البوكس لحد الراو, كود تفعيل سيرفر lion iptv ,تر ما فيهوش اي وضع اتا ولحمات او مش معدي من جنبك لك دوشه اوصلك تكييف والاهم من ده كله ان انت ما تكونش مدخل التركي فيهاش في الحيطه ومره خضراء في الثدي لازم السلك هيجي من الشارع مباشر على الراوتر على رب لو عملت كل الخطوات ديت والخدمة عندكم ضرب تخش الراوتر بتاع اللي بتاع شركه وي نظره سهل وبسيط زي ما انت شفت اي احد يقدر يعمل واحد واقف معهتفعيل duplex iptv اي حاجه من الشرح طبعا يكتب لي في الكومنتات وانا هارد على يا جماعه انا بارد على كل.

الكومنتات واحد كثير بطلع اعمل عنده فيديو علشان كده مهم جدا جدا ان انت تنزل تعمل كومنت تحت, ملف قنوات دريك 800 بلص hd , الفيديو ده وقل لي ايه رايك في الفيديو ايه رايكم في راوتر ال ايه رايك في الاعداديه في حاجه واقفه معك ولا لا انت فهمت كل حاجه لا طبعا عندك مشكله في الانترنت كل ده علشان انا ارد عليك وانت تستفيدو غيرك لو شاف الكومنت بستفيد ولو لقينا كومنت مثلا تكررت كثير وناس محتاجه حاجه معينه نطلعرسيفر star net turbo x2 هنعمل فيديو اعمل الحاجه ديه علشان نسيب أكبر قدر من ما تسمع الفيديو عجبكم وتعملي دلوقتي الفيديو تعملي اشتراك في القناه وال تابعوني على فيسبوك وانستجرام علشان يطلع قول عليهم حاجات مهم, ملف قنوات دريك 800 بلص ,ه كثير معلومات بسيطه كده بتبقى صغيره ما بقدرش ان انا اعمل عليها فيديو طويل على.

اليوتيوب فيقول لها كده ببساطة على فيسبوك وانستجرام احط لك لانشون في الواتس فتحت الفيديو لازم تكوني عليهم علشان اتاكد كثير جدا شكرا لكم والسلام سوفت وير رسيفر سبايدر t888عليكم ورحمة الله وبركاته الى اللقاء في فيديو جديد سلام ما تنسوش تعملوا سبسكرايب دلوقتي بقى لما حد ينسى كله ما تنسوش تعملوا سبسكرايب دلوقتي بقى لما حد ينسى كله يوم السب, ملف قنوات drake 800 plus ,ت وبشوف كل الكومنتات على فكره يا ريت اي حد بيسمع اي فيديو ليه ما لكش الفيديو الى لما يكون من تحت الفيديو.


سوفت تحويل رسيفر drake 800 plus للاستفادة من سنتين سيرف مجاني



وده معناه ان انا صورها وابعثها لي اكثر من اللي انا مشترك عليه انا مشترك على ميجا هي واصله لي من كتب ازاي اعرف بقي الخط بتاعي يستحمل كم يجي هاجي هنا عند د, active code drake 800 plus ,واء ليسترين ما كسرت هروح عشان الخط بتاعي يستحمل ميجا طب علشان اعرف برده خط هيستحمل قفلهم كم يجي هاجي هنا على ابو يسري ما كسرت صلاح اسم الخط بتاعي استحمل ابلود فكده تاكدنا ان الصوره بتاعتي واختاري بشكل كامل وبقى اكثر من اللي انا متعقد عليك واحد من جهة وأن الالرقم السري لبرنامج الكوبرا 2024خط تمام و تحمل بسرعه مافهوش اي مشكله نيجي بقى دلوقت الاختبار علشان يشوف السرعه واسطه لي كم يجلس على واول اختبار هنعمله هيكون على موقع سبيد تست علشان يقول لي صوره هتديهم اللودر وصلي قد ايه و سرعه الابلود اللي وصلني قد ايه زي ما احنا شايفين سرعه الداونلود والليميجا % يعني , دريك 800 بلص تحويل ,اقل من اللي انا مشتركه عليه بواحد وثلاثه من عشره من كثر يلا انا مشترك علىميجا سرعه الابله وصله ليمننعمل داونلود برنامج انترنت داونلود مانجر من رابط سريع زي ما احنا شايفين سرعه الداونلود وصله ليمنتقريبا ميك اب تسكن طيب علشان احول الميجابايت نعرف الصوره اللي انا مشترك عليها واتصلي مضبوط ولا لا هنضرب الرقم ده الثمانيه في عيني هنا كده نكتب واحد و ثمانية من عشرة فيه ثمبرنامج تحويل ملف m3u الى cfg للاندرويدانيه هيوصلناو منميجات يعني معنى كده ان , كود تفعيل رسيفر drake 800 plus 2024 ,صوره على الواتس وعلى من الشركه ميجا واربعه من عشره يعني برده اقل من اللي انا مشترك عليه لان انا مشترك علىميجا بسرعه بتاعه فودافون وانا بدلها جاي جدا مش ممتازه مش واصله كامله بالضبط ولكن تعتبر برده جيد جدا كويسه والله مستقر على مدار الساعة مفيهاش اي مشاكل وحتجديد سيرفر dqcam للاجهزة المنتهيةتى لو حصلت عندي مشكله في خدمه العملاء للتليفون بالتحلم عم على التليفون فما يعتبر بسرعه.


شفرات البيس رسيفر drake 800 plus على قمر اموس



مشمش القناة تبع برده اشكرهم على المشاهده اللي هم طبعا دعموني بالمشاهده وتدعم كثير جدا مشاهده عندي تعرف كده يعني بشكركم كلكم وعلى الدعم اللي انت بتاع النهارده وما تنسوش طبعا لو الفيديو عجبكم ما تنسوش تعملوا لايك للفيديو واشتركوا في القناه , رسيفر دريك 800 بلص ,عشان يوصلك كل جديد يلا بينا نتكلم عليه النهارده هنتكلم عن الراوتر الجديد بتاع وير الراوتر ده طبعا انا قلت في الفيديو اللي فات للناس كلها يا جماعه اشتري الراوتر اللي قلت فرق يستاهل فعلا السعر و لازم كلنا في الراتفعيل رسيفر اكشنxوتر تيجي في عينه في حته فعلا الفرق كبير في استقرار الخدمة وهتحس بفرق في السرعة وفرقت البنج بصراحه الراوتر ده ممتاز وهو بس مش.

مجرد راوتر كمان الراوتر ده في خدمات ومميزات لأنهم شركة هواوي في, تفعيل رسيفر دريك 800 بلص , بعض المميزات الاضافيه اللي انت ممكن تعملها نتكلم عليها دلوقت جبت على النهارده و الشرح اعدادات و برمجة راوتر we الجديد vdsl الاستفادة من كل مميزاته عشان تقدر تحصل على أفضل جودة وأفضل خدمة انت محتاج بالنسبه للناس لازم تشوفها عشان تعرفوا الفرق بين يدي كيلو دقيق كيلو تعرفي انت تقولي لازم تشتريه الراوتر ده في اسرع وقت طبعا انتو عارفين توصيلات الراوتر سلك التليفون هنا الإنترنت لو عندك كمبيوتر وهنتفعيل iptv ستار نتا للصور طبعا دي حاجات مش حاجه ولها لكم هاتفك القديم الدراسي الجديد بدا له من.

غير ماتعمل اي حاجة ياض هي نفس التوصيلات عرفت كل حاجه لا مش راحه هي اعدادات الراوتر دلوقتي شركه الر, رسيفر دريك 800 بلص ,اوتر اللي لسه جديد هتعمل ايه بقى اول ما تشيل الراوتر علشان تقدر تتبرمج وتشتغل الانترنت عليه وتم منع سرقه الواي فاي من علي ليه انا مش اي احد يخش ينفع الواي فاي بتاعك وتقدر تتاكد من المميزات الحاجات اللي بتولد يلا بينا بقى نروح الكمبيوتر عشان تشوفي زيهم برمجه الراوتر الجامد دوت ونعرف كل الاعدادات الصحيحه بتاعتك يلا بقى اول حاجه من شرحها هي الاعدادات الاساتشغيل سيرفر apollo iptv منتهي الصلاحيةسيه الراوتر اللي تخليها نقدر نشتغل الانترنت دون ضبط اعدادات الواي فاي وانا عملت الواي فاي.


ملف قنوات رسيفر drake 800 plus شامل قنوات قنوات البلغارى 2024



فيش اصلا كمبيوتر ما بيحملش علشان يفتح الب, سيرفر drake 800 plus ,رامج او يفتح اي حاجه كميه احساس عاليه جدا ثالث جدا لما بيهنج كش ما بيقفش كل حاجه شغاله معي سريع ونرجع كده ونشوف بقى كان بيطلع هيقفل معنا في قد ايه زي ما احنا شوفنا في الهارد لقتش دينكم بتاخد تقريبا او ثانيه علشان يقفل تقفلش ما حدش وقت اساس ان هو يقفل زي ما انتم شايفين قافل على طول مع حسام استنتش عشان الكمبيوتر يقفل يلا بينا بقى نرجع للتوتجديد سيرفر pandaرته زي ما احنا شفنا فرق السماء والارض الهارد hdd الهارد الاس دي دي صوره فتح الكمبيوتر على ويندوزاختبار كثير جدا ممكن اعملها في الصور فاتح الكمبيوتر ولكن انا مش عايزه اعمل اختبار كثير علشان الوقت الفي, كودات سيرفرات دريك 800 بلص ,ديو ما يفوت وراك انت شفته من نفسكم الفرق الشاسع بين النهارده لقيت دي النهارده لقيت دي صوره فتح الويندوز وممكن تقارن وباقي الفرق دوت على اي حاجه الاستخدام ازيكم يا جماعه وأهلا بكم فيديو جديد النهارده مراجعة ماي فاي شركه وي المصرية للاتصالات ازيكم يا جماعه و اهلا بكم فيديو جديدتحميل اكواد xtream iptv code لمدة سنة 2024 مجانا النهارده مراجعة ماي فاي شركه وي المصرية للاتصالات على شريحة الموبايل اللي تركب فيه واي فاي هو انا كنت محتاجه اشتغل على الانترنت من شركة النيل انهم يقدمون باقا, تحديث جهاز drake 800 plus ,ت وعروض ممتازه وتحط عليك بتاعي كان شركه ثانيه في الشركه و الموبايل بتاعي تحط واحد علشان كده كان لازم اشتري واي فاي علشان اقدر اشغل الانترنت من شركة وي لان بصراحه ممتازه وهم احسن شركه بتقدم اسعار موبايلتحديث رسيفر نوفا 10000 برو بلس انترنت في مصر وكمان من الاسباب اللي خلتني اشتري منك انا قاعده بره وشغلته متوتر عمل هوت سبوت من الموبايل الموبايل بتخلص بسرعه جدا هذا الفيديو جنيه كل الشركات , drake 800 plus receiver ,اتصالات فودافون اي شركه وانت بتشوف هي الشركه ارضعتها مناسبه لك الشبكه بتاعتها كويسه عندك ونجيب الموبايل بتاعك الواي فاي كل الانواع من شركه هواوي كلهم نفس المميزات ونفسي طريقه.


احدث ملف قنوات drake 800 plus شامل نايل سات و الهوتبيرد



الموبايلات بتسحب دلوقتي بسرعه عاليه في نفس اللحظه بس الباقه بتخلص بسرتفعيل iptv رسيفر سمارت سات 999 الابيضعه الحل الوحيد اللي انت تخلي السواق بتاعك زي ماهو بعد ما تعالى بسرعه انت اول ما تفتح اي فيديو على اليوتيوب تخش على الكويت انتهت الفيديو والجوده بتاعه الفيديو و, ملف قنوات drake 800 plus 2024 ,تخليهااو ج هي اللي هو اوتوماتيك بيدفعهاانت شايف اللي في الشارع اللي انت مش بس كده كمان باتفرج الكمبيوتر او بتتفرج الموبايل الشاشه بتاعته اوكي اوكي بتلاقي ما اعرفهاشممكن ينفعقلتيها و توكي مش قادره اقول لكم بقى وشوف كده لقيته قد ايه بسرعه اوسيرفر نوفا شيرنج على الكمبيوتر كثير تشتركي حتى لو شلت.

الكمبيوتر مش فوق وتحت فيديو على يوتيوب يشتغل اوتوماتيك اصلا عمال ياكل بقى في الباقه وانت مش واخذ بالك بتاع الحلقه واحد زي ما قلت لكم ان انت حسب ما انت عايز انهي فيديو مش مهم قوي ما لوش لازمه بالنسبه لك عايزه اعرف معلومه سريعه هتدوسي على الاوضه بتاعت البيوت خلي طب فيديو مهم وانت عايز اتفرج عليه بج, افضل رسيفر دريك 800 بلص 2024 ,وده عاليه خلاص مش مشكله لما تعمل فيديو p اسمع بقى اغنيه علىرابط قنوات iptv فقط 2024 اليوتيوب ممكن تعملهاما انت تفعل اغنيه هيالعيال فورتي ولا بتتفاعلكده كده دي اغنيه الصوت ما بيظهرش بالجوده اصل انت بتحب تسمع مش بتفرج هيتعمل جوده عاليه يقعد يستاهل في.

الإنترنت هو اصلا يعني على لك الجو ده اللي ماشي في الحته دي تريقه خلي بالك لازم كل الناس تركز في الموضوع ده جدا و حاول على قد ما تقدر تزبط جوزي اليوتيوب اللي هو اكثر حاجه تستاهل ابني نف, افضل رسيفر دريك 800 بلص 2024 ,س الموضوع برده ينطبق على فيسبوك وانستجرام وموقع اي موقع فيدتردد قناة sport 1 hd على اموس 2024يوهات فيديوهات تشتغل اوتوماتيك على أعلى جودة طول ما انت رحت عندك بكل بساطة هو شركه الانترنت عندك سريع اولادك أعلى جودة يديك احسن دقه والفيديو عندكمش القطع.


احدث ملف قنوات drake 800 plus شامل تحديث الشهر الجاري



انت اللي لعبوا في اي حاجه من الحاجات دي تبقى وهو يشوف افضل شبكه كده ويعمل كل التعليقات لو عايزه اعرف بقي البطاريه بتاعه الميه فويك اشحن قد ايه ارجع كده ملحوظه مهمه لازم اقول لكم عليك بطاريه المايك, رسيفر دريك 800 بلص في السعودية , شويه ديت المقاس بتاعها مش مضبوط يعني مش بتنزل معك منفي اللا ده هي بتبقى يا ماما هي في المئة يا اما في المئة يا اما في المئة في المئة ايه ما بتفتحتعريف 802.11n wlan ويندوز 7ش خالص بعد كده يعني مش ماشيه بنخلص مضبوط يعني هي بتقعد كده اكن اربع شرط اتوب نزول : كده انت مش عارف هو كان في الميه بالضبط لما بكون انا بقى ما اركب شريحة البيتزا في الموبايل او ركب شريحه الموبايل وعمل عليها باقة انترنت فيكم كده الشركه تديه لي بكتبه ب, كيفية تنزيل قنوات على رسيفر دريك 800 بلص ,يقول لي بقالي قد ايه من الباقة بتاعتى انا دلوقتي عايز اعرف اكتب ايه في الواي فاي عشان تقول لي بقالي قد ايه من الباقة بتاعتي اكاديميه مركب الشريحة في موبايلي بالضبط هاجي انا فوق كلتحديث سيناتور 999 2024ميني على طول وهاجي هنا على الاختيار اللي هو اسمه شويه وهيجي هنا على يو اس بي وقالت لي انا هاكتب الكود اللي شركه الاتصالات متضايقه قولي اعرف ايه في مقطع تضايقت قد ايه وياكم مثلا انا شركه ويل شركة تديني مثلا النجمة شباك ومدرسين بعد كده بيقول لي جاي لي عشان الباقه بتاعتي انا انتظر شويه ونشوف موبايل نوكيا , كيفية تحديث رسيفر drake 800 plus ,وارجع ثاني في حاجه مهمه برده في البطاريه لازم اقول لكم عليها نيجي انا برده نفس القائمة اللي هيتجوزني خش على البطارية وهنا في حاجه الي انت فين انت تحت البيت خالص اللي هي واي فاي الاختراع كده وظيفته انه هو طول ما اهميتها عندي خلي الواي فاي يفصل خالص من الواي فاتحديث رسيفر كينج ستار 999 v6ي ده وانت مش متصل عليه بالموبايل علشان يوصل لك البطاريه بتاعه الواي فاي يعني مثلا لو انت وقفلت الواي فاي عندك في الموبايل سايب الواي فاي من غير ما تتصل بالواي فاي بتاعه هيخلي مثلا ربع ساعه ونصف ساعه وبعد كده هيفصل الواي فاي خالص عشان احافظ.


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
للبيع ثلاجة وايت ويل مستعمله سعة 509 لتر نوفروست أسعار تبدأ من 1250 فقط
تحميل برنامج phonerescue لاستعادة الملفات المفقودة أجهزة iOS
سوفت وملف قنوات تفعيل سبيدار400hd للاجهزة المتوقفة
doctor iptv active code 2024 keys
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع