القائمة الرئيسية

الصفحات

تحديث رسيفر تايجر z99 pro شامل تشغيل التطبيق المتوقف

تحديث رسيفر تايجر z99 pro شامل تشغيل التطبيق المتوقف
تحديث رسيفر تايجر z99 pro شامل تشغيل التطبيق المتوقف

40 في النهاية بسعر اليوم 4 برو في بدائل اقوى من شركات منافسة قوية زي سامسونج بتوفرلك تجربه لك شد لايت زي سامسونج اس 10 لايت او النوتيلا يتهيبون اكثر ده رأي الشخصي بتاعت اوبو الجديده اللي مقاس 41 مللي بجربها بقى لي كم يوم , مشكلة الواي فاي في رسيفر تايجر , اول حاجه لاحظتها ان البطاريه .

بتخلص بسرعه يعني يادوبك هتكمل يوم لو كملت معك البطارية حجمها 300 مللى امبير بس هي بصراحه بتتشحن بسرعه طريق الشاحن, كود تفعيل سيرفر xcamd الوايرلس اللي جايه معها اللي جوه 5 فولت 15 امبير تشحن في حوالي , z99 pro , ساعة واحدة بس وكمان واحد المغناطيسي الشحن قوي والساعة صعب تقع .

وهي في لما تيجي تلبسي الساعة ولا أن هي خفيفة حوالي 30 جرام هتحس انها صعبه شويه وانت بتلبسها بس هتتعوض بصراحه شكلها فخمه في اليد وكمان حجمها صغير شويه


tiger z99 pro



  • بس هي مريحه في يدك مريحه شكلها ابراهيم يا فعلا وخاماتها محترمه جدا مش رخيصة على الإطلاق وعلى فكره اكيد في مقاومة للمياه ما تقلقش لحد عونك 30 متر تحت المياه العذبة مش المالحة مافيش بقى فرن حامي شاشة الساعه دي بس كذا مره ما , egysat iptv , حصلش حاجه والشاشة دى محمية وطابعه .

  • حماية غوريلا مش معروف نوعها والشاشه هنا بحجم واحد, تفعيل رسيفر فورتك ستار h265 وستة من عشره بوصه النوع عملت سطحها حلو تحت الشمس والوانها كويسه جدا ابقى الساعه نفسه وثالث جدا وسريعه الساعة حرفين مش بتهنج , tiger z99, وفيها السرعة غريبه ان انت فكيش نيجي لك مفيش لاج ولا .

  • وربع ثانيه الساعه جايبه من السيسي وسناب دراجون وير 3100 تكنولوجيا 28 1 جرام و ثمانية جيجا مساحه داخليه الصاحب من فوق على شاشة الساعة يطلعلك قائمة الاختصارات


كودات رسيفر تايجر z99 pro



صاحبي مين بيطلع لك قائمة الفتنس الصاحب شمال بيطلعلك مساعد جوجل تصاحب اللي تحت في كيشن اللي جاءت لك على موبايل الزرار اللي فوق على اليمين يفتح لك الابلكيشن زي اللي موجوده على الساعة ونصف الزرار بيرجعك ثاني المهم هتلاقي , تجديد باقة حكاية , كل حاجه زي الكونتاكت .

وكل والحاجات دي كلها و طبعا اكيد هتبقى رابط الساعه ب ابلكيشن ويب او اس الموجود على بلاي ستور اكيد هتسلك نبضات قلبك و بتمشيش قد ايه و حرقتك, cristor ip3000 تفعيل السيرفر لي فيديو فيها نظام تتبع الرياضة حلو جدا بس محتاج واحد تجربه , , المهم السمسم اصلا اللي في الساعه دي كبير قد اي حركه انت بتعملها يعني .

من غير ما تصحى الساعه يعني لو جديد او مشيت او عمه او اي حاجه كل حاجه بتتسجل يا باشا طبعا اهم حاجه اللي هي صفحه واحده مافيش اشكال كثير مش عارف ليه بس


تحديث رسيفر تايجر z99 pro



  • ممكن تحمل برنامج يضيف لك شويه وتشوفي انا جربت قبلك شئ اسمه فيصل في شوية فلوس و شويه بلاش وبصراحه اللي بلاش ما عجبنيش قوي كده بقى ما فيش ثاني لقيت فيسبوك ممكن تبقى تجربه و اكيد تقدر ترد علي ماشي اول ما فكيش اجي , باقات الفايبر , لك من الساعه على طول ما ترد من خلال .

  • كيبورد صغير قوي واكيد ينفع برده تردي علي بتصل بك من الساعة, رسيفر جروهى 9000 المايك مقبول بس السماعه الخارجيه صوتها واطي اللي تبين تقريبا اوطى من كل يوم الغساله بس كده اللي غريبه كل حاجه محتاج تعرفها , , بسرعة على الساعه دي وسعرها يكون في حدود من اربع الى 5000 جنيه .

  • ولا شايف سعرها ايه كان محتاج لي ايه اللي عندك ده حاجه بسيطه بس كده انا خلصت ما تنساش تعمل لايك للفيديو لو ما عملتش الاول و اكتب كومنت وقلنا رايك كده بعد ما شفت


رسيفر ايجلي كام



غيروا فورو لينوفو مبروك انك عامل سبسكرايب في قناة موبيزل وفعل الجرس علشان تشوف مراجعات جديدة الموبايلات اول باول خلينا نتفق على حاجه النقلة اللي عملتها اوبو من سلسلة رينو 2 في سلسلة رينو 3 ما كانتش حلوة ومع جبتش ناس كثير وكمان , رسيفر ستار لايف , رينو 3 نزل متأخر في مصر .

جامد بسبب أزمة الكرونه لكن دلوقت اوبو بتلحق الدنيا, سوفت general hd 777 و هتنزل سلسلة الرينو 4 بسرعة في مصر بعد ما نزلت بره علشان تضبط امورها في الفئة المتوسطة اكثر واكثر لان ابو تستهدف المركز الأول دائما في الاستاد اغلى 10 موبايلات في مصر بي موبايلها اللي في الفئة المتوسطة .

فهل الرينو فور هيقدر يحقق هدف اوبو ولا لا هل في تطويرات حقيقية في سلسلة لينوفو تخلينا دلوقتي نتعرف كده على العيله الرينو فور الجديدة والساعة الشياكه بتاعتهم ونشوف محتويات


ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
تحديث لجهاز istar X5000 MEGA تفعيل iptv للكود المتوقف
للبيع ثلاجة وايت ويل مستعمله 20 قدم مستعملة للبيع بالتقسيط وكاش
تحميل اداة icleaner pro لتنظيف الجهاز على سورس المطور
توزيع اكود تفعيل xcamd active code 2024 للاعضاء والزوار الجدد
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع